A használt programok logói láthatóak a képen. Ezek sorba a következők:scratch, micro:bit, lego robot, gimp, flowgorithm, excel, word, powerpoint

Digitális kultúra 5-8.

A "Kattints ide"-re kattintva letölthető az 5. osztályos digitális kultúra tankönyv, és a hozzá tartozó forrásállományok (a lap alján a letölthető kiegészítőkön belül a forrásállományokra kattintva):
Kattints ide
A videólejátszó jobb felső sarkában található nyílra kattintva teljes képernyő méretben játszható le a videó.

Feltöltések:

2024. szeptember:

Scratch:
- ismerkedés a felülettel, blokkok (scratch általános bemutatása)
- szereplő rajzolása (tankönyv 14.oldal 2. feladat: robot rajzolása)

2024. október:

Scratch:
- szereplő koordinátájának, méretének, irányának beállítása, mozgatása billentyűzetről
- fal érzékelése (szín érzékelése)

2024. november:

Bemutatókészítés:
- képek és szöveg I. Magyar kutyafajták
- képek és szöveg II. A szél

2024. december:

Bemutatókészítés:
- animációk sorrendje, beállításai
- animáció szerepe (A lakótorony)

2025. január:

Bemutatókészítés:
- animáció szerepe (A virág részei)
- animáció szerepe (Kisgöncöl)

2025. február:

Bemutatókészítés:
- motívumok (Három híres ókori)
- képek szétvágása

2025. március:

Gimp:
- ismerkedés a felülettel
- kijelölőeszközök
- képek vágása színegyezőség alapján
- mentés, exportálás

2025. április:

Bemutatókészítés:
- A csírázás folyamata
- A burgonyabogár fejlődése
- A marathóni csata (mozgásvonalak)
- A jáki templom

2025. május:

micro:bit:
- ismerkedés a felülettel
- animáció készítése

2025. június:

Gimp:
- számláló
- dobókocka
- kő, papír, olló